Vacature: Communicatief & Administratief medewerker

Hoe noem je iemand die goed overzicht kan houden, sterk is in klantcontact, initiatief durft te nemen en goed kan samenwerken? Een Personal Assistant, Communicatiemedewerker, Assistent Manager of – lekker hip – een Customer Success Manager? Hoe je het ook noemt, we zoeken een collega om ons team te versterken!

Wat ga je doen?

  • Met oog voor detail controleer je alle binnenkomende bestellingen en zorgt dat ze klaar liggen voor ons inpakkersteam. Gaat er eens iets mis of raakt er een pakketje kwijt? Dan doe jij er alles aan om het probleem op te lossen.
  • Per mail, telefoon, op social media of in de winkel… onze klanten weten ons overal te vinden. Jij bent het gezicht en de stem van het bedrijf. Als eerste aanspreekpunt sta je onze klanten enthousiast te woord en voorziet ze van goed advies.
  • Je helpt mee met het bijhouden van de websites en social media.
  • Een beurs die voorbereid moet worden, een leverancier die iets komt afleveren, voorraden die bijgevuld moeten worden… er gebeurt altijd wel iets. Jij bent een ondersteunende duizendpoot die goed overzicht houdt en ziet wat er moet gebeuren.
  • We zijn klein, maar hebben grote ambities. Wat zijn jouw sterke punten, ervaring en creatieve ideeën? Zie je kansen voor het bedrijf? Voel je vrij om hiermee aan de slag te gaan!

Wat verwachten we van je?

  • Omdat je regelmatig met klanten in contact bent, is het van belang dat je communicatief sterk bent.
  • Je kunt goed en foutloos Nederlands schrijven. Spreek je ook goed Duits, Frans en/of Engels? Dat is zeker handig!
  • HBO denk-niveau (dit hoeft niet per se je opleidingsniveau te zijn). Wij zijn ervan overtuigd dat een leergierige en flexibele inzet belangrijker is, dan een specifieke opleiding, kennis van verf of eerdere ervaring. Als jij slim en gemotiveerd bent, dan leggen wij je alles graag uit.
  • Je hebt oog voor detail, kunt goed overzicht houden en durft initiatief te nemen.
  • Je bent flexibel en schrikt niet als de middag eens anders loopt dan s’ochtends verwacht. Je vindt het niet erg om iets meer te werken als het drukker is (en dit uiteraard te compenseren met uren als het rustiger is).
  • Ervaring met Photoshop en/of WordPress zijn mooi meegenomen.

Wij zijn wij?

Moose Färg is hét merk op het gebied van Zweede houtverf en andere milieuvriendelijke houtbescherming. Kwaliteit, duurzaamheid en klantgerichtheid staan bij ons centraal.

Je komt in een gezellig (familie)bedrijf met een informele, open sfeer. We hebben echter een bereik door heel Europa en grote ambities, waardoor het bedrijf altijd in beweging is.

We geven je graag de ruimte om jouw eigen initiatieven te ontplooien en op alle vlakken mee te denken.

Locatie Schagen
Aantal uren 16 -24 uren/week
Pensioenregeling? Ja
Salarisindicatie 2500-3700 euro (bij 40 uur) afhankelijk van je ervaring en vaardigheden.

We horen graag van je! Wij zijn benieuwd wie je bent en wat je kunt. Heb je vragen? Bel ons (06 55 333 165) of stuur een mailtje ([email protected]).